কৌতুক-7



"গাৰ্লফ্ৰেইন্ডবোলা বস্তুটো কেৱল দূৰ্বল পুৰুষৰ হে থাকে। 
.
.
.
.
.
.
প্ৰকৃত সাহসী পুৰুষে বিয়া পাতে আৰু আজীৱন বিপদৰ সতেখেল খেলিদিন কেইটা পাৰ কৰে।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


পতিৰ মদৰ বটলৰ পৰা মদ এঢোক মুখত দিপত্নীয়ে মুখ বিকটাই কৈছে।

পত্নী : ছি: , ইমান তিতা আৰু বেয়া সোৱাদ। মুখৰ ভিতৰখন একেবাৰে জ্বলি পুৰিছাৰখাৰ হৈ ' যেন হে লাগিছে পাই। ইমান ফাল্টু বস্তু এটাসদায় সদায় তুমি কেনেকৈ খোৱাহয়নে

পতিতেতিয়া হলেতুমিয়েই চিন্তা কৰি চোৱাচোনমই যে কিমান কষ্ট সহ্য কৰিবলগীয়া হয়আৰু তুমি কোৱামই হেনো সদায়-সদায় মদ খাইফুর্তি কৰি ফুৰো।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


যোৱাকালি মানুহজনীগৰম বন্ধৰ ছুটী কটাবলৈলৰাটো লগত লৈমাকৰ ঘৰলৈ গৈছে। যোৱাৰ সময়ত জৰুৰী কাম এটাৰ বাবে মই অফিচতেই আছিলো। ঘৰলৈ উভতি আহি দেখিলোএখন কাগজতমই কি কি কৰিব লাগিব বা নালাগিবচব লিখিডাইনিং টেবুলৰ ওপৰত থৈ গৈছে। 

লিখিছে:

ব্যস্ততাৰ বাবে কেইটামান কথাতোমাক কৈ অহা নহ'ল। মই নথকা সময়ছোৱাতনিম্ন লিখিত নির্দেশ বোৰ আখৰে আখৰেপালন কৰিবা কিন্তু !

অনুগ্ৰহ কৰি বন্ধুবর্গক মাতি আনি ঘৰটো গোহালিলৈ পৰ্য্যবসিত নকৰা যেন। আগৰ বাৰ বক্স পালেংৰ ভিতৰত মদৰ চাৰিটা খালী বটল পাইছিলো।

পাৰিলে ঘৰতেই বনাই মেলি খাবা অথবা বাহিৰতেই হোটেলত খাই আহিবা  ঘৰলৈ সকলোকে মাতি আনি ভোজভাত খোৱাৰ কোনো দৰকাৰ নাই  ইয়াৰ আগৰ বাৰ চাৰি প্লেট বিৰিয়ানি আৰু  তিনি প্লেট  চিকেন কাবাবৰ বিল পালেংৰ তলত পাইছিলো।

চশমাযোৰ ড্ৰেছিং টেবুলৰ আইনাখনৰ ওচৰত ৰাখিবা। আগৰ বাৰ ফ্রীজৰ ভিতৰত  পাইছিলো।

কামৱালী বাইজনীক মই নহালৈকে ছুটি দিছো। বৰ বেছি মৰম চেলাব নালাগে।

অতিৰিক্ত আগ্রহ দেখুৱাইওচৰ-পাজৰৰ কোনো মহিলাক "বাতৰি কাকত আহিল নে?"  এইবোৰ সুধিচেনী খাবলৈ চেষ্টা কৰাৰ কোনো প্ৰয়োজন নাইআমাৰ বাতৰি কাকতৰ হকাৰগাখীৰৱালাধুবী আদি চব বেলেগ।

আলমাৰীৰ তলৰ খাপত থকা জাংগিয়া কেইটাহে তোমাৰ আৰু ওপৰৰ খাপৰ কেইটা লৰাটোৰ ভাগৰ। যোৱাবাৰ লৰাটোৰ  জাঙ্গিয়া পিন্ধিয়েই কটাই দিলা 

তোমাৰ স্বাস্থ্য সম্পৰ্কীয়আটাইবোৰ  ৰিপোর্ট স্বাভাবিকেই আছেগতিকে বাৰে বাৰেবাহানা কৰিধুনীয়া লেডী  ডাক্তৰনী জনীৰ ওচৰলৈ নগলেও হব। 

সৰু ভন্টী আৰু নবৌৰ জন্মদিন যোৱা মাহতেই আছিল। গতিকে অত্যন্ত উৎসাহিত হৈমাজনিশা ফোন কৰি সিহঁতকউইশ্ব নকৰিলেও হব। 

"ওৱাই ফাই পাছৱর্ড সলনি কৰি থৈ আহিছোঁ  ৰাতি ৰাতি ফেচবুক আৰু হোৱাট্ছ আপত চেনী নাখাইসোনকালে শুই থাকিবা।

মোৰ অনুপস্থিতিত বৰ বেছিকৈ সাজি-কাছি হিৰো হৈ ফুৰাৰ কোনো দৰকাৰ নাই। কাৰনমিচেছ বৰামিচেছ দাসমিচেছ দত্তমিচেছ শইকীয়া আটাইবোৰগৰম বন্ধ বুলি মাকৰ ঘৰলৈ গৈছে।

মোৰ কোনোবা বান্ধৱী আহিলেমই নাই বুলি নকৈঘৰৰ ভিতৰলৈ মাতি আনিবহুৱাই মেলিচাহ মিঠাই খুৱাব নালাগে। চেনীয়ামি নকৰিবা। বাহিৰত থাকোতেই মই ঘৰত নাই বুলি জনাই দিবা। 

চেনীচাহ-পাত নোহোৱাৰ অজুহাত দেখুৱাইদন্দুৰী মিচেছ বৰুৱাৰ ওচৰলৈ যোৱাৰ অকনো প্ৰয়োজন নাইমই চব বজাৰ কৰি শ্বো-কেছত থৈ আহিছোঁ 

আৰু আটাইতকৈ জৰুৰী কথা :

বেছি ওভাৰ-স্মার্ট হবলৈ চেষ্টা নকৰিবামই কিন্তু যেতিয়াই তেতিয়াই আহি ওলামহি !!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

বিবাহিত জীৱনৰ ১৫ বছৰীয়া বিবাহ বাৰ্ষিকীৰ দিনা পত্নীয়ে পতিক সুধিছে,
"জানুতুমি মোক বিবাহ বাৰ্ষিকী উপলক্ষে কি উপহাৰ দিবা ?"
পতি : জানমই তোমাক আন্দামান নিকোবৰলৈ লৈ যাম বুলি ভাবিছোঁ 
পত্নী : জানুতুমি কিন্তু সঁচাকৈয়ে বৰ ৰোমাণ্টিকজানাএটা কথা মোক কোৱাচোন , আমাৰ বিয়াৰ যেতিয়া ৫০ বছৰ অৰ্থাৎ সোণালী জয়ন্তী হবতেতিয়ানো তুমি কি কৰিম বুলি ভাবিছা ?
পতি : তেতিয়া তোমাক আন্দামান নিকোবৰৰ পৰা আকৌ ওভোতাই লৈ আনিম 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

নগেনৰ লগত থাকি থাকিআজিকালি নগেনৰ পত্নী পমিলীও ঠিক নগেনৰ দৰেইটেঙৰ আৰু চতুৰ হৈছে। 

এবাৰ নগেন আৰু পমিলী দুদিনৰ বাবে ফুৰিবলৈ বুলি কলিকতা পালেগৈ  পাৰ্ক ষ্ট্ৰীটৰ বিলাসী হোটেল এখনত কোঠা এটা ললে   ঘুৰি-ফুৰি দুদিনৰ মূৰত উভতি  আহিবৰ 'ল। হোটেলৰ বিল দিলেহি ৮৫০০ টকা  নগেন আৰু পমিলী আচৰিত  ইমান টকা কেনেকৈ ' !  নগেন আৰু পমিলী মেনেজাৰৰ ওচৰ পালেগৈ 

মেনেজাৰহোটেলত এটা অত্যাধুনিক চুইমিং পুল আছে  

নগেনআমিতো সেইটো ব্যৱহাৰ কৰা নাই 

মেনেজাৰহোটেলত এটা অত্যাধুনিক নৈশ ক্লাৱ আছে  

নগেনআমিতো সেইটো ব্যৱহাৰ কৰা নাই 

মেনেজাৰহোটেলত এটা অত্যাধুনিক জিম ক্লাৱ আছে  

নগেনআমিতো সেইটো ব্যৱহাৰ কৰা নাই 

মেনেজাৰকৰা নকৰা আপোনালোকৰ কথা  ইচ্ছা কৰা হলে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিলেহেতেন  তদুপৰি কোঠাত টিভিভিচিডি ইত্যাদি সকলো আছে 

নগেনআমি সেইবোৰো ব্যৱহাৰ নাই কৰা 

মেনেজাৰকৰা নকৰাটো আপোনালোকৰ কথাসুবিধা আছিল  লব পাৰিলহেঁতেন 

নগেনে হতভম্ব হৈ কি কব-নকব ভাবি থাকোতেই  পমিলীয়ে তৎক্ষনাৎ  বেগৰ পৰা ৫০০ টকা উলিয়াই মেনেজাৰক দিলে আৰু নগেনক 'লে, ''হৈ 'যাওঁ 'লা ''

মেনেজাৰ৫০০ কিয়আপোনালোকৰ মুঠ বিল ৮৫০০ টকাহে আছিল 

পমিলী: (মেনেজাৰক উদ্দেশ্যিআপুনি মোৰ লগত ৰাতি শুৱা বাবদ ৮০০০ টকা কাটি ললো 

মেনেজাৰআপুনি কি কথা কৈছে ? মই ৰাতি আপোনাৰ লগত কেতিয়া শুলো ?

পমিলীসেইয়া আপোনাৰ কথা  যোৱাকালি মোৰ পতি হোটেলৰ ৰূমত নাছিল। সুবিধা আছিলব্যৱহাৰ কৰা নকৰাটো আপোনাৰ কথা 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

সুপ্ৰভাত!

জীৱনত এনে কিছুমান মানুহৰ সতে ঘনিষ্ঠ বন্ধুত্ব গঢ়ি তোলকযিবোৰ  মানুহৰ অন্তৰখনবাহ্যিক ৰূপতকৈ বহুগুণে সুন্দৰ।

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

এবাৰ চহৰলৈ এখন চাৰ্কাচ আহিল। এই চাৰ্কাচৰ মূখ্য আকৰ্ষণৰ কেন্দ্ৰবিন্দু আছিল এটা সিংহ। ৰিং মাষ্টৰ জনে সিংহটোৰ সতে বিভিন্ন ধৰনৰ কলাবাজী প্রদর্শন কৰাৰ লগতেলোমহৰ্ষক খেল কিছুমান দেখুৱাই দর্শকক আপ্লুত কৰি তোলে। একেবাৰে শেষতপিঞ্জৰাৰ ভিতৰতএগৰাকী স্বল্পবসনা সুন্দৰী যুৱতীকসিংহটোৱে চুমা খোৱা দেখুৱালে। এই দৃশ্য দেখি দৰ্শকসকল ৰোমাঞ্চিত হৈজাউৰিয়ে জাউৰিয়ে হাত চাপৰি বজালে।

ৰিং মাষ্টৰজনে দৰ্শকসকলক উদ্দেশ্যিচিঞঁৰি কলে,

"আপোনালোকৰ মাজত কোনোবা সাহসী ব্যক্তি আছে নেকিযিয়ে এই দু:সাহসিক কামটো কৰিব পাৰিব?"

দৰ্শকৰ মাজৰ পৰা নগেনে আগবাঢ়ি গৈ কলে,

"মই পাৰিমকিন্তু আগতে পিঞ্জৰাটোৰ পৰাসিংহটো আতঁৰাব লাগিবতেহে পাৰিম।"


@@@@@@@@

সুনীল আকাশৰ বিশালতাএকা-বেকা নদীৰ গভীৰতাসদ্য প্ৰষ্ফুটিত মনমোহা ফুলৰ নিৰ্য্যাসদেহা জুৰ পেলোৱা মলয়া এছাটি অথবা সুদূৰৰ উন্নত শিখৰযুক্ত পৰ্বতৰ উচ্চতা ইত্যাদি যিয়েই নহওঁক কিয়এটা কথা সদায় মনত ৰাখিব যে এইচবৰ সতে আপোনাৰ একো "লেনা-দেনানাই।

আপুনি কেৱল চিন্তা কৰকগধুলি 'লে 'কেনেকৈ কাৰ সতে এঢোক গলাধ:কৰণ কৰিব পাৰি আৰু নিশা ঘৰলৈ উভতি আহি মানুহজনীক কি বুলি পতিয়ন নিয়াব।

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


সন্ধিয়া হলেই মদ নাখালে "গা মন বেয়া লগানগেন ডাক্তৰৰ ওচৰলৈ গৈছে বেমাৰ দেখুৱাবলৈ  ডাক্তৰে নগেনক ড্ৰিংকছ্ নকৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিছে। নগেনে হাতে ভৰিয়ে ধৰি কাবৌ-কাকূতি কৰাৰ পিছত ডাক্তৰজনে দৈনিক মাত্র দু-পেগ খোৱাৰ অনুমতি দিয়ে আৰু প্ৰেচক্ৰিপশ্বনত লিখি দিয়ে।

পিছদিনা সন্ধিয়া বীৰেনৰ সতে বহি নগেনে "গপা-গপছয় পেগ মাল খালে। নগেনৰ কাণ্ড দেখিবন্ধু বীৰেন আচৰিত হৈ সুধিলে

"পাৰ্টনাৰতোক ডাক্তৰে মাত্ৰ দু-পেগ খাবলৈহে অনুমতি দিছিলতই ছয় পেগ খালি যে?"

নগেন : মই  দুজন বেলেগ ডাক্তৰৰ পৰা দু-পেগ মালৰ অনুমতিবেলেগে লিখাই লৈছোঁপাৰ্টনাৰ।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

আকৌ নগেন:

বহু বছৰ আগতে এখন ৰাজ্যত এজন কম বয়সৰ পৰাক্ৰমী ৰজা আছিল।

এদিন ৰজাৰ ৰাজসভাত মন্ত্রী গৰাকীয়ে ৰজাক 'লে,

"মহাৰাজ এটা বৰ আচৰিত কথা 'ল। আমাৰ ৰাজ্যত এজন ধোবা আছেদেখাত সাইলাখ আপোনাৰ দৰে।"

কথাটো শুনি ৰজাৰ মনত ধোবা জনক চোৱাৰ হেঁপাহ জন্মিল। ৰজাই তৎক্ষনাৎ আদেশ দিলে যে ধোবাজনক ৰাজসভালৈ অনা হওঁক। 

ৰজাৰ আদেশ অনুসৰি ধোবাক,  ৰাজ-সভাত হাজিৰ কৰা 'ল। ৰজাই ধোবাক দেখি আশ্চৰ্য্যচকিত হৈ পৰিল। ৰজাই নিজৰ হুবহু চেহেৰাৰ ধোবাজনক দেখি বৰ ভাল পালে  

ৰজাই ধোবাৰ পিনে চাই কিবা এটা ভাবিলে আৰু ৰহস্যময় হাঁহি এটা মাৰি ধোবাক  সুধিলে,

"সঁচা কথা কবাতোমাৰ মা বাৰু আমাৰ ৰাজপ্ৰসাদত কাম কৰিছিল নেকি?"

ধোবাই বিনম্ৰ ভাবে কলে,

"নহয় মহাৰাজআজিৰ পৰা বিছ-পঁচিছ বছৰমান আগতেমোৰ দেউতা শ্ৰী নগেন চন্দ্ৰ হাতীবৰুৱাই হে ৰাজপ্ৰাসাদত  কাম কৰিছিল।"


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

সুপ্ৰভাত বন্ধু-বান্ধৱীসকল 

জীৱনত যিমানেই আৰ্থিক অনাটনৰ সন্মুখীন নহওঁক কিয়পত্নীৰ পৰা কেতিয়াও টকা ধাৰলৈ নলব। মোৰ কান্ধত ভূতে বাহ লৈছিল২০১৬ চনৰ নবেম্বৰ মাহত হোৱা "নোটবন্দী সময়ছোৱাত উপায়ন্তৰ হৈমানুহজনীৰ পৰা টকা ৫০০০/- ধাৰে লৈছিলো  বিশ্বাস কৰক মাত্ৰ  ৫০০০ হেজাৰ টকা। দুবাৰকৈ ঘুৰাই দিয়াৰ পিছতোএতিয়াও হেনো ৭০০০ টকা দিবলৈ বাকী আছেই।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ভাৰতবৰ্ষৰ বেংক সমূহৰ ভিতৰত ভাৰতীয় স্টেট বেংকৰ গ্ৰাহকৰ সংখ্যা আন বেংকতকৈ বহুত বেছি। মই ব্যক্তিগত ভাবে এই বেংকটো,  যথেষ্ট বিশ্বাস-যোগ্য বুলিয়েই বিবেচনা কৰোঁ। কিছু বছৰ আগৰ পৰা ব্যক্তিগত খন্ডৰ বেংক সমূহ সক্ৰিয় হোৱাৰ মূৰকত "বেংকিং চেক্টৰ এক অভূতপূৰ্ব পৰিবৰ্তন আহিছে।

গ্ৰাহকৰ প্ৰতি বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ ব্যৱহাৰৰ লগতে তেওঁলোকৰ দৃষ্টিভংগীও বহু  সলনি হৈছে 

কিন্তু ভাৰতীয় ষ্টেট বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ ওপৰতএই পৰিবৰ্তনৰ প্ৰভাৱ "বিলকুলনাই পৰা যেন লাগে।

ভাৰতীয় স্টেট বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ সেৱাৰ মনোভাৱ আৰু তেওঁলোকৰ  নিজৰ কামৰ প্ৰতি ইমানেই উছৰ্গীকৃত যে তলৰ নমুনাটো মন কৰিলে অনুধাৱন কৰিব পাৰিব।

যদি কোনোবা কৰ্মচাৰীৰ নিজৰ পত্নীয়েও আহি সোধে, "ডাৰ্লিংতুমি মোক ভাল পোৱা নে?"

কৰ্মচাৰী জনে কব, "মই নাজানোআপুনি তিনি নম্বৰ কাউন্টাৰত সোধক।"

@@@@@@@@

মানুহৰ জীৱনৰ সম্পৰ্ক সমূহৰ গণিতীয় সমীকৰণ:

মৰম + আপডাল + ধমকি = মা

মৰম + সমীহ  = দেউতা

মৰম + সহযোগ = ভনী 

মৰম + দ্বন্দ = ভাই

মৰম + জীৱন = বন্ধু 

আৰু 

মৰম + জীৱন + আপডাল + সহযোগ  + দ্বন্দ + সন্দেহ + ভয় + ধমকি + ........ = পত্নী

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


পত্নী : প্ৰত্যেক দেওবাৰে-দেওবাৰেআপুনি বৰ-পুখুৰীত বৰশী বাবলৈ যায় যে.....

পতি : (সেপ ঢুকি)  যাও.. মানে... কি ' নো ?

পত্নী : আজি আপোনাৰ "চেনী-পূঠিজনীআপোনাক বিচাৰি ঘৰ ওলাইছিল 


@@@@@@@@@

শুভ সন্ধিয়াবন্ধু-বান্ধৱীসকল 

পতিশুনাজীৱনৰ বাকী কেইটা দিনতুমি অন্ততঃ মোক শান্তিৰ সতে থাকিবলৈ দিয়া।

পত্নী : আপুনি যদি শান্তিৰ সতেই থাকেতেন্তে মোকো আনন্দৰ সতে থাকিবলৈ দিয়ক।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


বীৰেনতই বৰ্তমান কি "নেট-প্যাকব্যৱহাৰ কৰি আছ?
নগেনবি.এছ.এন.এল
বীৰেনপ্ৰতি মাহে কি দিয়?
নগেনকি দিম আৰুগুৱাল গালি।

@@@@@@@@@


আমাৰ মাজৰ বহুতেই ভবাৰ দৰে "English" বস্তুটো আচলতে সিমান "hard" নহয়কেৱল,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
পানী অকণমান বেছিকৈ মিহলাব লাগে।

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

বৰ উলহ মালহেৰে পত্নীয়ে ঘৰত পূজা এভাগ পাতিছে। পূজাৰ দিনাখন ৰাতিপুৱা অফিচলৈ ওলাই যোৱাৰ আগেয়ে পত্নীয়ে পতিদেবক কলে

"হেৰিআজি পূজা বুলিপাৰিলে অফিচৰ পৰা অকণ সোনকালে আহিবচোন"

পতিদেবৰ পৰা একো সহাঁৰি নাপায় পূনৰ কলে, "হেৰি শুনিছে নেআৰতিৰ কথা মনত আছে নে নাই ?

পতিআৰতি ??...   আছে... সেই যে ওখ, "স্লিম ফিগাৰ", চকুযুৰি ডাঙৰ ডাঙৰদীঘল চুলিকপালত সদায় ডাঙৰ ৰঙা টিপ এটাৰে ধুনীয়া মানুহজনী  আৰতি শইকীয়া  ভালকৈ  মনত আছেআমাৰ পূৰণি "ফ্ল্যাটটোৰ সন্মুখৰ "ফ্ল্যাট"টোত যে আছিল। কিয় আজি আমাৰ ঘৰলৈ আহিব নেকি?

নকলেও হবতাৰপিছত পত্নীগৰাকীয়ে  পতিদেবক বিশেষভাৱে "পূজাকৰিলেভগৱানৰ আচল পূজা পিছতহে কৰিলে।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


নগেনৰ প্ৰত্যাৱৰ্তন:

শ্ৰেণী কোঠাৰ দৃশ্যঃ 

সমাজ অধ্যয়নৰ বিষয় শিক্ষয়িত্ৰী গৰাকীয়ে ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকলক প্ৰশ্ন কৰিছে।

শিক্ষয়িত্ৰীৰামায়ণত লংকেশ্বৰ ৰাৱণৰ চৰিত্ৰটো খলনায়কৰ দৰে প্ৰক্ষেপ কৰা হৈছে যদিওব্যক্তিগত পৰ্যায়ত ৰাৱণ কিছুমান বিশেষ গুণৰ অধিকাৰী আছিল। ৰাৱণৰ এই বিশেষ গুণবোৰ কি কি আছিল ?

ছাত্ৰ-ছাত্ৰী সকল নীৰৱ হৈ থকা দেখি শিক্ষয়িত্ৰী গৰাকীয়ে কলে

"যিকোনো  এটা গুণ কলেও হবনগেনকি চিন্তা কৰিছাৰাৱণৰ এটা গুণো কব নোৱাৰা নে?"

মূৰটো খজুৱাই খজুৱাই নগেনে কলে

"বাইদেউৰাৱণেএকেটা সময়তেএকেলগে দহজনীক চুমা খাব পাৰিছিল "

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

মোৰ অবিবাহিত পুৰুষ বন্ধু সকলোলৈ এটা উপদেশঃ 

নিজতকৈ ওখ ছোৱালীৰ সতে বিয়া পাতকআজীৱন পত্নীৰ সন্মুখতমূৰ ডাঙি কথা কব পাৰিব 

শুভৰাত্ৰি!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

নামী-দামী ৰেস্তোঁৰা এখনতপ্ৰেমিক-প্ৰেমিকা এহাল সোমাল। প্ৰেমিকাই একেলগে কেবাটাও "আইটেম" অৰ্ডাৰ দিলে। কিছু সময়ৰ মূৰত বেয়াৰাইবিভিন্ন খাদ্য সামগ্ৰী সমূহটেবুলত আনি সজাই দিলেহি। 

প্ৰেমিক জনক নীৰৱ হৈ থকা দেখিপ্ৰেমিকাই পিজ্জা একপিচ মুখত লৈএক বিশেষ ৰোমাণ্টিক ভংগীমাৰে কলে,

"বেবীপ্লিজকিবা এটা কোৱা যাতেমো-- হাৰ্ট বিটঅটোমেটিক বাঢ়ি যায়?"


প্ৰেমিক : মোৰ জেপত এটকাও নাই।

@@@@@@@@


@@@@@@@@@@@@@@@@


কেইটামান পাৰ্বণ বা উৎসৱ আছে যেনে বিহু ফাংচনসৰস্বতী পূজাদূৰ্গা পূজা আৰু বিয়া ঘৰত আটাইতকৈ ধুনীয়া-সুন্দৰী ছোৱালীবোৰৰ সমাগম হয়।
এই ধুনীয়া ছোৱালীবোৰক দেখিকাৰ কাৰ মনটোৱে হাঁহাকাৰ কৰি উঠেজানেনে ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
পূজা-বিহুৰ পেণ্ডেলত নতুনকৈ বিয়া পতা বোৰৰ আৰু বিয়াঘৰত দৰাজনৰ আটাইতকৈ বেছি বেয়া লাগে। 

ধুনীয়া ছোৱালীবোৰক দেখাৰ পিছততেওঁলোকৰ মনলৈ এনে ভাব আহে,

"ইমানবোৰ ধুনীয়া ধুনীয়া ছোৱালী ! মোৰ চকুত কিয় নপৰিল ? ইমানদিনে এওঁলোক 'তনো লুকাই আছিল। ছেহ অলপ বেছি সোণকালে বিয়া কৰালো!"

@@@@@@@@@@@@@@@@@@


নিতৌ ‌এটাকৈ আপেল খাওক আৰু ডাক্তৰৰ পৰা দূৰৈত থাকক।

আৰু যদিডাক্তৰণীজনী সচাকৈয়ে বৰ ধুনীয়াতেনেহলে আপেলৰ পৰা দূৰত থাকক!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

পতিগৰাকীয়ে বিবাহ বিচ্ছেদৰ আবেদন জনাবলৈ আইনজীৱীৰ ওচৰলৈ গৈছে 

পতি : মই মোৰ পত্নীক আজিয়েই "ডিভোৰ্চদিব বিচাৰো। আপুনি ব্যবস্থা কৰক।

আইনজীবীকেলেইসমস্যা কি আপোনালোকৰ ?

স্বামীমোৰ পত্নীয়ে মোৰ সতে প্রায় -মাহ ধৰি কথা নাই পতা।


আইনজীবীআকৌ এবাৰ ভাবি চাওক। এনেহেন পত্নী কিন্তু বহুত ভাগ্যৰ বলতহে পোৱা যায় 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


প্ৰাণায়ম আৰু যোগাভ্যাস কৰাৰ ফলত এজন ব্যক্তিয়ে দীৰ্ঘায়ু অৰ্জন কৰিলে। প্ৰায় ১০৫ বছৰ বয়সতককাদেউতা গৰাকীৰ মৃত্যু ' আৰু স্বৰ্গ লৈ গল। 

স্বৰ্গৰ প্ৰধান দ্বাৰখনখুলি দিয়াৰ লগে লগেএগৰাকী সুন্দৰী অপ্সৰা আহি ককাকএপাহ ৰঙা গোলাপ ফুল দি কলে

"সু-স্বাগতমস্বৰ্গলোকলৈ আপোনাক আদৰণি জনাইছো।"

ককাৰ মনটো ভাল লাগি 'ল।

অলপ দূৰ আগুৱাই যোৱাৰ পিছতদুগৰাকী সুন্দৰী অপ্সৰা আহি ককাকএগিলাচ শীতল পানীয় আৰু কিছু  সুস্বাদু ফল-মূল খাবলৈ দিলে। 

ককাৰ মনটো আৰু বেছি ভাল লাগি 'ল।

আৰু কিছুদূৰ যোৱাৰ পিছতএজাক অপূৰ্ব সুন্দৰী অপ্সৰা আহিককাক হাতত ধৰিইন্দ্ৰদেৱৰ সভাত নি আলফুলে বহুৱালে। এজাক নৃত্য পটীয়সী তথা অতুলনীয় পৰীয়ে, "আইটেম চংঅৰ্থাৎ মনোমোহিনী নৃত্য কৰি দেখুৱালে। 

সুন্দৰী পৰী বিলাকৰ নৃত্য দেখিককাদেউতাজনে কান্দিব ধৰিলে। ককাক কন্দা দেখিইন্দ্ৰদেবে আচৰিত হৈ সুধিলে

"হে মহানুভৱআপুনি ক্ৰন্দন কিয় কৰিছেআপুনি নৃত্য উপভোগ কৰিভাল পোৱা নাই?

ককাই কান্দি কান্দি কলে

"পাইছো পাইছোমই খুব ভাল পাইছো। কিন্তুমই এই কথা ভাবি কান্দিছোমই মিছাকৈয়ে ইমানদিনেপৃথিৱীত পৰি আছিলোঁ। যদিহে মইসেই বাবা ৰামদেৱৰ যোগাসন আৰু প্ৰাণায়মৰ চক্কৰত নপৰিলোহেতেন আৰু বহুদিন আগতেই ইয়ালৈ আহিব পাৰিলোহেতেন।"

@@@@@@@@@@@


শাৰদীয় আকাশৰ স্নিগ্ধ জোনাক নিশা। পতি-পত্নী মুকলি আকাশৰ তলত ৰোমাণ্টিক হৈ বহি আছিল। হঠাৎসুদূৰ সুনীলিম আকাশততিৰবিৰাই থকা তৰাবোৰৰ ফালে চাইপত্নীয়ে অতি ৰোমাণ্টিক হৈ সুধিলে,

"জানএনে এটা বস্তুৰ নাম কোৱাচোনযিটো তুমি সদায় চাই থাকাকিন্তু কেতিয়াওনিজৰ কৰি আনিব নোৱাৰা?"
.
.
.
.
.
.
.
.

পতিয়ে আৰু বেছিৰোমাণ্টিক ভাবতবিভোৰ হৈ কলে,

"আমাৰ কাষৰ ঘৰৰশইকীয়াৰ ধুনীয়া মানুহজনী।"

@@@@@@@@


এখন ফাৰ্মাচীলৈ এগৰাকী সুন্দৰী যুৱতী আহিল। দোকানখনত গ্ৰাহকৰ ভীৰবেছি আছিল বাবেযুৱতী গৰাকী একো নোকোৱাকৈ বহু পৰ ৰৈ আছিল। কথাটো দোকানখনৰ মালিকজনে মন কৰিলে। মনে মনে অকণ সন্দেহো  কৰিলেযদিও একো নকলে। 

বহু সময়ৰ মূৰতগ্ৰাহকৰ ভীৰ শাম কটাতযুৱতীগৰাকীয়ে দোকানৰ 'চেল্সমেনজনক হাত বাও দিওচৰলৈ মাতি আনিলে। মালিকৰ সন্দেহ আৰু বাঢ়িল 
.
.
.
.
.
.

যুৱতীয়ে 'চেল্সমেন' ওচৰলৈ আহি কাগজ এখন উলিয়াইফুচফুচাই কলে,

"দাদামোৰ ডাক্তৰ এজনৰ সতে বিয়া ঠিক হৈছে। এইখন তেখেতৰ প্ৰথম চিঠিপ্লিজকি লিখিছে অকণমান পঢ়ি শুনাব নেকি?"


@@@@@@@@@@ 

আপোনাৰ মাতৃৰ সতে নিজৰ পত্নীকোশ্ৰদ্ধা কৰিবলৈ নাপাহৰিব।

মৰমৰ আই মাতৃয়ে আপোনাক জীৱনত প্ৰথম জোন মামা দেখুৱাইছিল আৰু মৰমৰ পত্নীয়ে তৰা (দিনে-ৰাতিদেখুৱাই আছে।


@@@@@@@@@

বেছিভাগ পত্নীয়েপতিৰ কথা ভালদৰে নুশুনাকৈ আৰু নুবুজাকৈকিদৰে প্ৰতিক্ৰিয়া কৰেনমুনা এটা চাওঁক।

পত্নী : মোৰ স্কুটীৰ চাবি পাত বিচাৰি নাই পোৱাজান।

পতিসদায় সদায়একেটা সমস্যা  তোমাৰ জিনছ্ (পেন্ট আছে যেন পাওঁ।

পত্নী : সকলো কথাতেই মোৰ পৰিয়ালক টানি নানিবা। কথা কিন্তু বেয়া হবকৈ দিলো।


@@@@@@ 

ভাল মানুহ আৰু ভাল কিতাপদুয়োটা বিষয়চকুৰ পচাৰতে বুজি উঠা সম্ভৱ নহয়।
.
.
.
.
.
.

বুজিবলৈ হলে ভালদৰে পঢ়িব লাগিব।

                                                      - স্বামী সঞ্জীৱানন্দ।

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


এজন অবিবাহিত মানুহজোতিষীৰ ওচৰলৈ গৈসোঁৱৰণী খন দেখুৱাই কৈছে,

"দেউমোৰ সোঁৱৰণী খন চাই কওঁকচোনমোৰ বিয়াখন কেলেই  নহয়বাৰু?"

(সোঁৱৰণী খন ভালকৈ উৰাই-ঘুৰাই চাই মেলি)

জোতিষী : এহ্আপোনাৰ বিয়া হবই নোৱাৰে !!!

মানুহজন : কিন্তু কিয় ???

জোতিষী : আপোনাৰ কপালত কেৱলসুখেই সুখলিখা আছেআকৌ 

@@@@@@@@@@

পাকঘৰত পতিয়ে ৰন্ধা-বঢ়া কৰি আছে। পত্নী সাজি-কাছি বজাৰলৈ বুলি ওলাইছে 

পত্নী : জানুবজাৰলৈ বুলি ওলাইছো। তোমালৈ "হণী" (মৌআনিব লাগিব নেকি?

পতিওঁহভালেই মনত পেলালা। লৈ আনিবা।

পত্নী : কোনটো আনিলে ভাল হব? "ডাবৰ নে "পাতঞ্জলি?

পতি : যদি পাৰা, "বাবা ৰাম-ৰহিম জনীকে লৈ আনিবা।


@@@@@@@@@@

এই দুনিয়াত "পতিনামধাৰী এক বিশেষ প্রজাতিৰ জীৱ সকলে কৰাকিছুমান কাৰ্য্যৰ সংক্ষেপ বিৱৰণ এনেধৰণৰ :

 বাথৰূমৰ পৰা গা-পা ধুই ওলাই আহি তিতা টাওৱেল খনহে বিচনাৰ ওপৰত ৰাখিব 

একেটা কথা সদায় পাহৰা স্বভাৱবাহিৰৰ লেতেৰা চেণ্ডেলযোৰ ৰূমৰ ভিতৰলৈ সদায় আনিব।

 কোনো এটা বস্তু পত্নীয়ে দহবাৰ মনত পেলাই দিয়াৰ পিছতো,  বেছিভাগ সময়ত সেইটো আনিবলৈ পাহৰি যাব।

 ভুলতো যদি (সাধাৰণতে নিদিয়েপত্নীয়ে ৰঙা ৰঙৰ নেইল পলিশ্ব আনিবলৈ দিয়েপতিয়ে মেৰুণ বা চকলেট কালাৰহে লৈ আনিব। ৰঙা আৰু মেৰুণ ৰঙৰ মাজত কোনো পাৰ্থক্য নেদেখা পতিজনেভুল হোৱা বুলি স্বীকাৰ নকৰি ওলোটাই  কব, "জানুএই কালাৰৰ নেইল-পলিশ্ব লগালে তোমাক বেছি ভাল লাগে কাৰণেহে আনিলো।"

এটা কথা এশবাৰ কোৱাৰ পিছতো উত্তৰ দিব "হুকিবা কৈছিলা  নেকিআকৌ এবাৰ কোৱাচোনমন দিয়া নাছিলো।"

 বিচনাত পৰাৰ লগে লগে নাক বজাই টোপনি যাব।

 চকুৰ আগত পৰি থকা বস্তুটো কেতিয়াও বিচাৰি নাপাই হায়ৰাণ হব।

  মিনিটৰ বাবে ওচৰৰ বন্ধু এজনক লগ কৰি আহোঁ বুলি কৈদুই তিনি ঘন্টা পাৰ কৰি দিব।

 ঘৰৰ মজিয়াগৃহিণীয়ে অতি যতনেৰে সাৰি-মছি উঠাৰ পিছ মূহুৰ্ততেইঅবাবত টহল দি মজিয়াখন লেতেৰা কৰিব।

 এনেয়ে সদায় ভাল কাপোৰ পিন্ধি "হিৰোহৈ থাকিব কিন্তু বিয়া সবাহলৈ (বিশেষকৈ পত্নীৰ ঘৰৰ ফালৰযাব ওলালেতেনে সাধাৰণ পোছাক এযোৰ পিন্ধিহে ওলাব। 

 সচৰাচৰ মুখৰ মাত নোলোৱা জনৰোপত্নীৰ ধুনীয়া বান্ধৱী অথবা ধুনীয়া খুলশালীৰ সান্নিধ্য পালে ৰসাল কথা আখৈ ফুটাদি ফুটিব।

 অফিচৰ বা কৰ্মক্ষেত্ৰৰ সতে জড়িত কথাবোৰ মোবাইলতচিঞঁৰি চিঞঁৰিপত্নীক শুনুৱাই পাতিব।

বান্ধৱী সকল,

ওপৰোক্ত মন্তব্যবোৰৰ কোনোবা এটাআপোনাৰ পতিৰ সতে মিলিছে নে?  

যদি এটাও নাই মিলাতেনেহলে তেখেত সঁচাকৈয়ে আদৰ্শ পতি।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


চহৰৰ মাজ মজিয়াত অৱস্থিতৰাম মন্দিৰৰ বাৰ্ষিক মেলাতএজন মানুহৰ পত্নীগৰাকীঅগণন মানুহৰ ভীৰৰ মাজতহেৰাই থাকিল। বহু সময় বিচাৰি চলাথ কৰাৰ পাছতোমানুহজনীৰ একো শুংসূত্ৰ নাপাইমানুহজন একপ্ৰকাৰ হতাশ হৈ পৰিল।

অৱশেষত মন্দিৰ প্ৰাংগণলৈ গৈভগবান শ্ৰীৰামৰ প্ৰতিমূৰ্ত্তিৰ ওচৰত প্ৰাৰ্থনা জনাই কলে,

"হে প্ৰভূতুমি অন্তৰ্যামী  মোৰ পত্নী ' আছে সন্ধান দিয়াপ্ৰভূ।"

মানুহজনে বহু কাকূতি-মিনতি কৰিকন্দা-কটা কৰিবলৈ ধৰাতপ্ৰভূ শ্ৰীৰামে প্ৰকট হৈ কলে,

"হে বৎসতুমি ইয়াতে কন্দা-কটা কৰি থাকিলেএকো সুফল নাপাবা। তুমি এটা কাম কৰাএই মন্দিৰৰ পৰা ওলাইবাওঁফালে সৰু গলীটোৰেএক কিলোমিটাৰ মান আগুৱাই যোৱা আৰু দেখিবা .........."

মানুহজন : ( উৎফুল্লিত হৈ ) বাওঁফালে সৰু গলীটোৰেএক কিলোমিটাৰ মান আগুৱাই গলেমানুহজনীক পাই যামপ্ৰভূ ?

শ্ৰীৰাম : ধৈৰ্য ধৰা বৎস , এক কিলোমিটাৰ মান আগুৱাই গলেতাত এটা হনুমানৰ মন্দিৰ পাবা।তুমি তোমাৰ সমস্যাটোতেওঁক কোৱা। আচলতেকি জানাএইবোৰ কামত তেওঁ বৰ নিপুন।মোৰ মানুহজনী হেৰাওতেওতেওঁৱেই বিচাৰি উলিয়াইছিল 


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


বয়োজ্যেষ্ঠ নাগৰিক প্ৰতি সমৰ্পিত:

কৌন কহতে হ্যায় কী বুদ্ধে
ইস্ক নহী কৰতে,
কৌন কহতে হ্যায় কী বুদ্ধে
ইস্ক নহী কৰতে,

বুদ্ধে ভী ইস্ক কৰতে হ্যায়,
লেকিন য়ে অলগ বাত হ্যায় কি 
বুদ্ধে পে কোই শ্বক্ নহী কৰতে।

পুৰুষ মানুহ বাহিৰত যিমানেই অটল বিহাৰী বাজপেয়ী নহওঁক কিয়, ভিতৰত সকলোৰে এজন নাৰায়ণ দত্ত তিৱাৰী সুপ্ত অৱস্থাত থাকে।

@@@@@@@@@


ভাৰতবৰ্ষৰ বেংক সমূহৰ ভিতৰত ভাৰতীয় স্টেট বেংকৰ গ্ৰাহকৰ সংখ্যা আন বেংকতকৈ বহুত বেছি। মই ব্যক্তিগত ভাবে এই বেংকটোযথেষ্ট বিশ্বাস-যোগ্য বুলিয়েই বিবেচনা কৰোঁ। কিছু বছৰ আগৰ পৰা ব্যক্তিগত খন্ডৰ বেংক সমূহ সক্ৰিয় হোৱাৰ মূৰকত "বেংকিং চেক্টৰ" এক অভূতপূৰ্ব পৰিবৰ্তন আহিছে।

গ্ৰাহকৰ প্ৰতি বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ ব্যৱহাৰৰ লগতে তেওঁলোকৰ দৃষ্টিভংগীও বহু  সলনি হৈছে

কিন্তু ভাৰতীয় ষ্টেট বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ ওপৰত, এই পৰিবৰ্তনৰ প্ৰভাৱ "বিলকুল" নাই পৰা যেন লাগে।

ভাৰতীয় স্টেট বেংকৰ কৰ্মচাৰী সকলৰ সেৱাৰ মনোভাৱ আৰু তেওঁলোকৰ  নিজৰ কামৰ প্ৰতি ইমানেই উছৰ্গীকৃত যে তলৰ নমুনাটো মন কৰিলে অনুধাৱন কৰিব পাৰিব।

যদি কোনোবা কৰ্মচাৰীৰ নিজৰ পত্নীয়েও আহি সোধে, "ডাৰ্লিং, তুমি মোক ভাল পোৱা নে?"

কৰ্মচাৰী জনে কব, "মই নাজানো, আপুনি তিনি নম্বৰ কাউন্টাৰত সোধক।"


@@@@@@@@@@@@@@@@@


মহানগৰীৰ চিটিবাছ স্টপত :
নগেন : ভন্টী, কি খবৰ, ভালে আছা নে?
যুৱতী : আপোনাক তো মই চিনি নাপাওঁ
নগেন : হয় নেকি, 'ৰি দেই।
পিছদিনাখন, আকৌ একেজনী ছোৱালীক কৈছে
নগেন : ভন্টী, কি খবৰ, ভালে আছা ?
যুৱতী : কিন্তু, আপোনাক তো, মই চিনি নাপাওঁ
নগেন : কেলেই যোৱাকালি আমি ইয়াতেই চিনাকী হৈছিলোঁ আৰু কথাওঁ পাতিছিলোঁ ইমান সোনকালে পাহৰিলা নে ?



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

এজন লৰাৰ, মৰমৰ প্ৰেমিকাজনীক কবৰ দি ঘুৰি অহাৰ পিছত, প্ৰেমিকাজনীৰ বান্ধৱী এগৰাকীয়ে লৰাটোক কলে
"মই তাইৰ জেগা, পূৰণ কৰিব পাৰিম, জানো ? "
লৰাটোৱে ইফালে-সিফালে চাই কলে,
"মোৰ একো আপত্তি নাই, কিন্তু কবৰস্থান কমিটীয়ে, কথাটো, মানি লব জানো ?


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ডাক্তৰৰ চেম্বাৰৰ দৃশ্য:

ডাক্তৰ : আপোনাৰ সমস্যা কওঁক

ৰোগী: যোৱাৰাতিৰ পৰা পেট চলিছে, চাৰ।

ডাক্তৰ : কেনেকুৱা গৈছে ?

ৰোগী : একেবাৰে পানী-পানী

(প্ৰেচক্ৰিপচন্ লিখি)

ডাক্তৰ : এই দৰব কেইটা খাঁওক, ভাল নাপালে তিনিদিন পিছত আকৌ দেখুৱাব।

ৰোগী : চাৰ, কিবা নীতি-নিয়ম, মানি চলিব লাগিব নেকি?

ডাক্তৰ : আপুনি কি কাম কৰে ?

ৰোগী : চাৰ, আপোনাৰ ঘৰৰ কাষত, মন্দিৰটো যে আছে, সেই মন্দিৰৰ, মই পূজাৰী, চাৰ

ডাক্তৰ : ঠিক আছে, আপুনি এই তিনিদিন শঙ্খ, একেবাৰে নবজাব



@@@@@@@@@@@@@@@@



এই পৃথিৱীত সকলোৱে সুখী হবলৈ বিচাৰে। সুখ আৰু শান্তিৰ সন্ধানত মানুহে কি কি নকৰে ? সুখৰ আকাংক্ষা কৰি বাসস্থান পৰিৱৰ্তন কৰে, কাপোৰ কানি, পোছাক-পৰিচ্ছদ, আদব-কায়দা পৰিৱৰ্তন কৰে। সুখ আৰু স্বাচ্ছন্দ্যৰ বাবে তেজৰ সম্বন্ধ পৰিৱৰ্তন কৰি পেলাবলৈকেও কুন্ঠাবোধ নকৰে। শৈশৱকালৰ বন্ধু-বান্ধৱ পৰিৱৰ্তন কৰে। তাৰ পিছতো মানুহৰ প্ৰকৃত পৰিৱৰ্তন নহয়, কাৰণ মানুহে নিজক কেতিয়াও পৰিৱৰ্তন কৰিব নিবিচাৰে

এই সন্দৰ্ভত, মিৰ্জা গালিবৰ, সঁচাকৈয়ে শলাগিবলগীয়া, এটা শ্বায়েৰীৰ পংক্তি আগবঢ়ালো

"উম্ৰ ভৰ গালিব,
য়েহী ভুল কৰতা ৰহা,
ধূল চেহৰে পে থী,
আউৰ, আইনা চাফ 
কৰতা ৰহা "

অনুবাদ:

আজীৱন মই মাথোঁ 
এটা ভুলকেই কৰি গলো,

মূখ আৱৰি পেলোৱা 
ধূলি গুচাব এৰি,

মাথোঁ দাপোণ খনকেই মোহাৰি ফুৰিলো।।

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


পত্নীয়ে দাপোণ খনত, জুমি-জুমি নিজকে চাইছে আৰু পতিক কৈছে,

"হেৰি শুনিছেনে, মই দেখিবলৈ ইমানেই বেয়া লগা হৈছো। মোৰ চেহেৰাৰ উজ্জ্বলতা নোহোৱা হৈ গৈছে, চকুৰ গুৰি কলা পৰিছে আৰু কোটৰত সোমাই গৈছে "

পতি : (নিৰ্লিপ্ত কন্ঠেৰে) হয় নেকি ?

পত্নী : এই সকলো বিলাক, আপোনাৰ কাৰণেই হৈছে। আজিকালি আপুনি মোৰ কোনো কথাৰেই প্ৰশংসা নকৰে আৰু মই হীনমন্যতাত ভূগি, এইবোৰ হবলৈ পাইছে। এতিয়াৰে পৰা আপুনি, মোৰ সকলো কথা আৰু কামৰ, প্ৰশংসা কৰিব, বুইছে

পতি : ঠিক আছে, নিশ্চয় কৰিম এটা কথা কিন্তু সচাঁকৈয়ে মানিব লাগিব, তোমাৰ দৃষ্টি শক্তি, এতিয়াও, তোমাৰ বয়সৰ বহু মহিলাতকৈ, প্ৰখৰ হৈয়ে আছে


@@@@@@@@@@@

গাঁৱত, প্ৰাপ্তবয়স্ক মহিলা সকলক ইংৰাজী শিকাবলৈ এখন আঁচনি যুগুতোৱা 'ল। আমাৰ জাহ্নবী গগৈক এই গুৰু দায়িত্ব দিয়া হল। জাহ্নবীয়ে, মহিলা সকলক সৰলভাবে ইংৰাজী শিকাবলৈ এক অভিনৱ কিটিপ অৱলম্বন কৰিলে। 

জাহ্নবীয়ে মহিলা সকলক শিকাইছে এইদৰে:

A= A মানে অনিমাৰ মাক
B= B মানে ভনীতাৰ মাক
C= C মানে চয়নিকাৰ মাক
D= D মানে দেৱজিতৰ মাক
E= E মানে ইন্দিমাৰ মাক
F= F মানে ফৰ্জিয়াৰ মাক
G= G মানে গীতিকাৰ মাক
H= H মানে হেমন্তৰ মাক
........................
........................
M= M মানে মানস শইকীয়াৰ মাক
.....................................
S = S মানে সঞ্জীৱৰ মাক
.....................................
ইত্যাদি কৰি A পৰা Z লৈ জাহ্নবীয়ে এইদৰে গাঁৱৰ চিনাকী মানুহবোৰৰ নামেৰে শিকালে যাতে গ্ৰামীন মহিলাসকলে অতি সহজেই আখৰ কেইটা আয়ত্ব কৰিব পাৰে। এইদৰে কেইদিনমান শিকোৱাৰ পিছত এদিন জাহ্নবীয়ে, A B C D ওপৰত মৌখিক পৰীক্ষা পাতিলে। 

ব্ল্যাক বোৰ্ডত আখৰ বোৰ লিখি মহিলাসকলক সুধিলে আৰু এজনী এজনীকৈ কব দিলে।


প্ৰথমগৰাকী মহিলাই ধুনীয়াকৈ কৈ ',

A= A মানে অনিমাৰ মাক
B= B মানে ভনীতাৰ মাক
C= C মানে চয়নিকাৰ মাক
D= D মানে দেৱজিতৰ মাক
E= E মানে ইন্দিমাৰ মাক
F= F মানে ফৰ্জিয়াৰ মাক
G= G মানে গীতিকাৰ  মাক
H= H মানে হেমন্তৰ মাক
........................
........................
M= M মানে মানস শইকীয়াৰ মাক
.........................
.........................
S = S মানে সঞ্জীৱৰ মাক
.........................
V = V মানে ভৰতৰ মাক

অলপ সময় চিন্তা কৰি কলে,

W = W মানে মানস শইকীয়াৰ মাকে ওপৰলৈ মুখ কৰি শুই আছে, বাইদেউ।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

একেটা প্ৰফেশ্বনৰ মানুহে প্ৰেম বা বিয়া পাতিলে পিছলৈ বেছি কথা পতাৰ প্ৰয়োজন নহয়। কাৰণ তেওবিলাকে নিজৰ বিষয়ৰ key word জৰিয়তে মনৰ ভাব প্ৰকাশ কৰিবলৈ সক্ষম।




ব্যংগ ৰচনা আৰু কৌতুকৰ মাজত এক বুনিয়াদী পাৰ্থক্য আছে। কৌতুক বা ৰগৰ সম্পৰ্কে মোৰ অলপ কবলগীয়া আছে। 

আজিৰ পৰা কিছুবছৰ আগলৈকে  বেছিভাগ কৌতুক মুখে মুখে ইজনৰ পৰা সিজনলৈ, বাগৰি আহিছিল। অথবা আলোচনী সমূহত প্ৰকাশ পাই প্ৰচাৰিত হৈছিল। সৃষ্টিশীল সকলো ধৰণৰ লিখনিৰ ক্ষেত্রত কপিৰাইট প্ৰযোজ্য হয়নে নহয় নাজানোঁ কিন্তু কৌতুক সমূহৰ কোনো কপিৰাইট নাই বুলিয়েই মই জানো। কৌতুক সমূহ এবাৰ প্ৰচলিত হৈ উঠাৰ পিছত কৌতুক কওঁতাজনৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে বৰ্তমান ফেচবুক আৰু হোৱাটছ্ আপত কৌতুক সমূহ, "কপি-পেষ্টৰ" (Thanks to Lary Tesler) সৌজন্যত লিখিতৰূপে সহজলভ্য হৈ পৰিছে।

মোৰ দৃষ্টিত ফটা-ঢোলৰ অভিনৱত্ব হৈছে ইয়াত বেছিভাগ সদস্যই মৌলিক লিখনি (ব্যংগ্ অথবা প্ৰহসন সমূহ) প্ৰস্তত কৰে যিটো খুবেই প্ৰসংশনীয় আৰু ফটা-ঢোলৰ বাবে গৌৰৱৰ বিষয়।


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ৰসেশ্বৰৰ পূতেক কণপাইয়ে সুধিছে ,

"দেউতা, শালপতি-শালপতি

বুলিযে কয়, এইটো আচলতে কেনেধৰণৰ সম্বন্ধ ?"

ৰসেশ্বৰ : যেতিয়া দুজন অচিনাকী মানুহক, একেটা কোম্পানীয়ে ঠগে, তেনে পৰিস্থিতিত, সেই দুজন মানুহে পৰস্পৰক, শালপতি বুলি সম্বোধন কৰে

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


ডাক্তৰৰ চেম্বাৰৰ দৃশ্য 

ডাক্তৰ : আপোনাৰ ওঠ দুটা কেনেকৈ জ্বলিব পালে

ৰসেশ্বৰ : চাৰ নকব আৰু, মানুহজনীক ৰেলৱে স্টেচনত এৰিবলৈ গৈছিলো

ডাক্তৰ : তাত গৈ কি ' ?

ৰসেশ্বৰ : চাৰ মানে, ফূৰ্তিতে ৰেলৰ ইঞ্জিনটোতে, চুমা খাই দিলো নহয়



@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


শ্ৰেণী কোঠাৰ দৃশ্য 

শিক্ষক : ৰসেশ্বৰ, তই আজিও "' ৱৰ্ক" কৰি অনা নাই !! তইয়েই , তোক আজি কি শাস্তি দিওঁ ?

ৰসেশ্বৰ : চাৰ, তিনি নম্বৰ বেঞ্চত যে বহি আছে, পমিলী, তাইও "' ৱৰ্ক" কৰি অনা নাই

শিক্ষক : তোৰ নো কি ', তাতে ?


ৰসেশ্বৰ : চাৰ, শাস্তি হিচাপে, আমাৰ দুইটাকে বাথৰূমত বন্ধ কৰি থৈ দিয়ক




Comments

Popular posts from this blog

সাংখ্য দৰ্শন

বন্ধুত্বৰ সংজ্ঞা-১

নাৰী তুমি অনন্যা